2013. október 28., hétfő

Labyrinth

Nem a kedvenc projektem, de azért mutatom.

Se a fonal, se a minta nem az ami igazán lázba hozott volna, amolyan nem tudom mit kössek, de kötni muszáj ;) - alapon készült. Nyárit már nem akartam, a fonalboltokba meg még nem jöttek meg a téli fonalak, így körbenéztem a fonalas ládában és a maradék fonalakból lett egy ilyen kétszínű pulcsi. Ami izgatott benne az a szögletes nyakkivágás, még nem kötöttem ilyet.

Rohangálósnak, bevásárlósnak, gyereket hazahozósnak jó lesz :)

Minta: Labyrinth by Wendy Bernard
Méret: S
Fonal: Barka felhő 125m/50g gyapjú
Tű: 4


3 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeret(t)em a Felhőt, az egyik kedvenc fonalam volt, és ezek a színek igazán illenek hozzád. Klassz lett a pulcsi, nekem pont az ilyen hipp-hopp felhúzható, rohangálós darabok hiányoznak a ruhatáramból - ezekből sosem elég. :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tuti pulcsi lett! Viseld egészséggel! Ha mégsem szeretnéd: egyezik a méretünk. :)

    VálaszTörlés
  3. Őrületes tempóban gyártod a pulcsikat! Egyik jobb, mint a másik, sőt mi több, jobbak, mint az eredeti projektoldalakon bemutatott példányok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...