2012. október 22., hétfő

Csomózott szürke pulcsi

Olyan egyszerű és mutatós ez a minta, már régóta várakozott a listámon, most mégis egy másik terv helyett lett beugró.

Amikor a Drops-tól még májusban megrendeltem ezt a fonalat, még egy másik kapucnis pulcsihoz gondoltam. Mire végül szeptember közepére megérkezett, már ez a csomózott lett a szívem csücske...

Nem bántam meg. Imádom!






Az eredeti is rövid fazonú, de én jobb szeretem a 'majdnem-tunika' pulcsihosszt. Amit kicsit bánok is, hogy nem kötöttem hosszabbra. Az ok csupán a türelmetlenségem. Ez egy alulról kötött pulcsi, és a sok unalmas sima kör után már alig vártam, hogy a mintáig jussak.

S-es méretben kötöttem a testét, M-esben az ujját. Az ujja kivágást magasabbra kötöttem, mint a leírásban van, nagyon szűknek éreztem úgy hónaljban.

Az eredetiben az ujján nincs fonás, de láttam a ravelryn pár hasonló megvalósítást, és nagyon megtetszett, egyfajta mandzsettát ad így a minta ottani ismétlődése.

3,5-es tűt használtam.

6 megjegyzés:

  1. Szép lett, és csinosan áll Rajtad! Szeretném megkérdezni, hogy szerinted mi jelentősége van mellrésznél a fogyasztásnak majd visszaszaporításnak. A rav-on végignéztem egy csomó projektet, elég sokan elhagyták ezt a leírásból.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Szerintem nem sok... talán kicsit jobban széthúzza a mintát, de azt is inkább csak optikailag, nem ténylegesen. Azzal ahogy a szemek az alatt és felett is "fordulnak" így a minta felé...Simán elhagyható... :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a válaszod! Időközben megérkezett a fonalboltba a választott fonalam, alig várom, hogy szombat este elkezdhessem, remélem, karácsonyig elkészül:)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Hű, nagyon szép és nagyon látványos! nekem nem csak a mellrész mintája tetszik, de legalább annyira az ujja is! Ügyes vagy! :-)

    (Bocsánat az előzőért, csúnya elírás volt benne.)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...