2012. szeptember 7., péntek

Monica - a kezdet ...+magyarázkodás

Már régóta kerestem ennek a fonalamnak mintát.

Tudtam, hogy kendő lesz belőle,  elég vékony is (800m/100gr), gyapjú is és nincs is sok, 193 gr, ami egy felsőhőz kevés, kendőből viszont kijöhet belőle egy nagyobb fajta.



De ahogy nézegettem a mintákat, valahogy egyik sem ragadott magával. Szépek-szépek, de úgy éreztem nagykendőből nekem még mindig a Laminária a királynő, a verhetetlen szépség, nem tudok elszakadni tőle és olyan könnyen beleszeretni másba...

Ez a Monica viszont egyre jobban izgatott, vissza-visszajártam nézegetni és végülis tegnapelőtt elkezdtem felszedni a szemeket...

A nagy nyári eltűnésem oka pedig csak annyi, hogy nem voltunk gépközelben. Egész nyáron Horányban nyaraltunk, gépet nem vittem.
Kötni viszont kötöttem :)
Elkészült 3 felső, 2 Versio és 1 Drops, nemsokára mutatom őket, csak még fotózni kell.


1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...