2012. február 7., kedd

Elkészült Andrea

Vagyis az első Andrea kendőm, amit félkészen már az előző bejegyzésben mutattam.
Nem vagyok 100%-osan boldog, az oka pedig az, hogy engem egy kicsit szúr ez a fonal, amit kézzel tapintva a gombolyagot nem éreztem, de így megkötve egy egész picit mégis érzem. Nem nagyon, és lehet én vagyok a túlérzékeny és mást nem szúr, de engem pont annyira igen, hogy nem szeretem, ha a nyakamhoz ér. Úgyhogy - ha csak valamelyik barátnő szerint nem is szúrós, - amolyan itthoni vállmelegítő lesz belőle azt hiszem hűvösebb napokra.
A mintát amúgy szerettem kötni, jó hogy mivel a szokásostól eltérően alulról felfelé köt az ember, hamar látványos és a vége felé fogynak a sorok.
Mivel nekem tetszik, hogy ez a minta "magától" hullámos oldalt és kerek sarkat ad ki, nem blokkoltam csúcsosra. Kimostam ugyan, hogy simuljon, de csak hagytam megszáradni tűk nélkül, közben néha igazgattam, de nem több.







Fonal: Barka Dáma Gaia és Perszephoné
Tű: 3,5

1 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett, gratula!
    engem sajnos az összes ilyen finicsi fonal szúr a Barkának (Dáma, Diplomata, Díva, Pehely, Vattacukor, Lokni még a Libikóka is:() csak a Felhő és a Mosó masa nem:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...